Arrangement

På disse arrangementene trenger vi deg:

Publisert: 28. juni 2023

Kom Deg Ut-dagen sammen med Barnas turlag. En dag hvor hele Norge inviteres ut på tur, første søndag i februar og september. Dette er arrangementet for deg som er positiv, glad i friluftsliv, og har et ønske om å gi barn og andre en fin friluftlivsopplevelse.

OPPTUR – er et arrangement for 8. klassinger over hele Norge og arrangeres første onsdagen i mai. Vi har hvert år vært på Kalnes videregående skole og inviterer skoler fra våre tre medlemskommuner Hvaler, Sarpsborg og Fredrikstad. Dette arrangementet passer for deg som er positiv og glad, og syns det er gøy å lære elevene om friluftsliv, natur m.m.  Arrangementet er lagt opp som en løype i naturen.

Østtorpdagen – et arrangement for hele familien på vår hytte, Østtorp. Her trenger vi hjelp med aktiviteter, servering, grilling, parkeringsvakt m.m.
Noen ganger deltar vi på andre arrangementer, og trenger vi deg som kan være en DNT-ambassadør. En DNT-ambassadør svarer på spørsmål om DNT, informerer om foreningen sine aktiviteter og deler ut informasjon. Som DNT-ambassadør må du ha tatt Ambassadørkurset – kurs settes opp lokalt.

Er du interessert ta kontakt på nedreglomma@dnt.no.