Til DNT.no forside
Tre glade barn i snøen som strekker henda i været. Foto.

Barnas Turlag DNT Nedre Glomma

I Barnas turlag legger i til rette for at de yngste turgåerne skal oppleve glede, fellesskap, og nysgjerrighet på tur.

Publisert: 20. september 2023
DNTs tilbud

Ta med familien og bli kjent med nye turområder, aktiviteter og folk.

Medlemmer i Barnas Turlag bor gratis eller har gode rabatter på DNT-hyttene. På Østtorphytta, vår ubetjente hytte i DNT Nedre Glomma, er det lagt til rette for at barnefamilier kan overnatte. Området rundt Østtorp er perfekt for lek og moro på barns premisser. Aktivitetsløypa er morsom for store og små!

Vi som turledere i Barnas Turlag er mammaer og pappaer. Vi ønsker oss veldig gjerne flere mammaer og pappaer i gengen! Og gjerne noen tanter, onkler og besteforeldre! Kanskje kan du hjelpe oss med å arrangere små turer, eller steke vafler og tenne bål?

Det hender vi arrangerer mer spontane turer utenom oppsatt program. Så følg oss gjerne på Facebook - Facebook Barnas Turlag DNT Nedre Glomma

Line Agersborg-Sandøy
Mobil: +47 970 69 766
E-post: line.a.sandoy@gmail.com

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem