DNT Nedre Glomma Junior

DNT Nedre Glomma og DNT Vansjø samarbeider om et turprogram for Juniorgruppa. Målet å bygge bro mellom Barnas Turlag og DNT Ung. Juniorgruppa er hovedsaklig for ungdom i alderen 10-15 år.

Publisert: 13. september 2023

Vi håper arrangementene våre treffer og at ungdommen har lyst til å være med oss på tur! De fleste turene er tenkt med foreldre, men vi ser hva vi får til gjennom året, og hva selv ungdommen ønsker. Gjennom året kan ungdommene få prøve aktiviteter som klatring, padling, overnatting, slalåm, og annet som ikke alltid er så enkelt å få til på egen hånd.

De aller fleste arrangementene våre er gratis for medlemmer og det vil stå bemerket i programmet i tilfellene det koster noe.

Sjekk ut DNT Nedre Glommas Facebook gruppe her!

Ellen Kokkim