Mandag saktetur i DNT Nedre Glomma

Lengter du ut i skogen, men er under opptrening og føler du sinker andre turkamerater?  Er du lite lysten på å gå alene?

Publisert: 13. september 2023

Er du lite lysten på å gå alene?

Hver mandag kl. 11.00 går vi fra P-plassen ved Stjernehallen; en turgruppe tilpasset nettopp deg som ikke kan eller ønsker å gå fort eller langt. Fra tid til annen er det også med fysioterapaut på turen.

Dette turtilbudet ble startet opp av Erik Leister (d. 2023), som var turleder for DNT i mange år.

Turene fortsetter fra august 2023 med Sissel Leister som turleder. Hun var assisterende leder sammen med sin mann Erik, og ønsker nå å fortsette turene i Eriks ånd.

Sissel ønsker kjente og nye turdeltagere velkommen til å være med på sin ukentlige tur - ut i naturen i sakte fart.

Jeg gikk jo ikke lenger i samme tempo som andre turvenner, følte jeg ikke kunne holde følge. Det var da jeg fikk idèen til denne turgruppa...
Erik Leister

Sissel Leister